.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری انتخابات هیئت رئیسه بدون حضور شیرسوار ؛
شورای قائم شهر هیئت رئیسه دوم خود را شناخت
شمال نیوز : در این نشست محمد علی شیرسوار حضور نیافت . هر چند از دلایل آن خبری منتشر نشده است اما برخی افراد مطلع عدم حضور این عضو شورا را اعتراض آمیز دانستند . .....
شورای قائم شهر هیئت رئیسه دوم خود را شناخت

شمال نیوز : هفتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر قائم شهر با دستور کار انتخاب هیات رئیسه جدید صبح روز سه شنبه 30 مرداد 97 در محل شورای شهر برگزار شد تا تکلیف اعضای هیئت رئیسه جدید برای سال دوم شورای پنجم مشخص شود .

به گزارش شمال نیوز ، در این نشست که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد ، عباس صالح زاده با 8 رای به عنوان رئیس شورا و
احسان اسماعیلی نجار ، باز هم با ۸  رای  به عنوان نایب رئیس انتخاب گردیدند.

همچین  فضلی، عباسی و میرزایی نیز با کسب اکثریت آراء به ترتیب بعنوان دبیر اول و دبیر دوم و سخنگوی شورا برگزیده و به عضویت هیأت رئیسه درآمدند.

گفته می شود در این نشست محمد علی شیرسوار حضور نیافت . هر چند از دلایل آن خبری منتشر نشده است اما برخی افراد مطلع عدم حضور این عضو شورا را اعتراض آمیز دانستند .

از نکات قابل توجه این انتخابات عدم قرار گرفتن افشین حسین زاده رئیس پیشین شورا در هیچیک از مسئولیت های تعیین شده در هیئت رئیسه می باشد .

شایان ذکر است عباس صالح زاده رئیس جدید شورای اسلامی شهر قائم شهر در رزومه خود مسئولیت هایی چون ،  شهردار قائم شهر و مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها و دهیاری های استان مازندران را دارا است .

احسان اسماعیلی که اکنون نایب رئیس شورای شهر قائم شهر شده است ، تنها عضو راه یافته از شورای چهارم به شورای پنجم به شمار می رود .

برگزاری انتخابات تعیین روسای کمیسیون ها به جلسه بعدی موکول شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 31 مرداد 1397
دیدار صالح زاده با آیت اله معلمی نشان داد که خیلی هوشیار است . با توجه به اینکه افشین حسین زاده به خاطر مسائل پیش آنده درباره شهردار سابق روابط تیره ای با امام جمعه داشت این کار صالح زاده خیلی با درایت بود و ضربه شصت محکمی به حسین زاده رئیس قبلی زد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.